2010. augusztus 12., csütörtök


Én most Niki vagyok. Anyu nagyon fáradt, épp nézi a Miami helyszínelőket, ami kihagyhatatlan, főleg, amikor az egész alatt szuszókál:)
A tegnapi nap jótékonysági gyermektáboroztatáson voltunk, amit mi is annyira élveztünk, mint a 30 6-12 éves kis Tárnoki fiatal!! A lovardába vittük el őket, három gyönyörű lovon vitte őket Dóri, Viki és Heni, akik az egyéni lovagló órák után ugróbemutatót tartottak nekik:) Volt lovaskocsi is, csináltunk pattogatott kukoricát, mindenféle finomságot, versenyeket, stb.
Az első kihívás az volt, hogyan oldjuk meg azt a problémát, hogy kevés az autó ennyi "babának", -bár hasonló magasak voltak, mint én, így nem éreztem magam kivülállónak:):):)- hogyan férnek be pár kocsiba.
De mindent megoldottunk, és megrohamozta anyut 5 kissrác, engem meg 5 kislány. Mert ők már eleve elhatározták, hogy ki megy a híres hölggyel (mert sokak így említették), és ki Nikivel. Aki eleve Niki:):) Ahogy kiszálltunk a kocsiból, jöttek mondani nekem, hogy "Niki, mi nagyon megkedveltünk Téged. MI szeretünk":)) És milyen jól is esett nekem!!!
Anyuci ezidő alatt intelligencia kérdéseket tett fel környezetismeretből, így döntöttük ugyanis el, mikor ki megy lóra ülni.
VÁratlanul a pihenési időmben...:) ott gurult el előttem egy focilabda. Gondoltam ideális időpont ez arra hogy megcsillogtassam a dekázási tudásomat a srácoknak. Ámultak! Azt mondták, "de hát te LÁNY vagy... Hogyan?? Woooow." nagyon aranyosak voltak!
Lett is egy kedvencünk, Áronka. Aki gyönyörű szőke hajával, és nagy barna szemeivel olyan mint egy Angyal. És ezúton kérek elnézést, hogy az általam fotózott képek mindegyikén rajta van:)
Egy szó, mint száz, nagyon klassz volt egy napot velük tölteni, anyu körül ott volt a sok kis gyerek, és nagyon élvezte a társaságukat, ahogy mindegyikünk!
Nem merem visszaolvasni amiket írtam, mert csak annyiban különbözünk anyuval, hogy ő csukott szemmel alszik, én meg...
No de emberi dolog ;)
NAgyon szép estét kívánunk mindenkinek, és a hétvégén anyu már fog írni nektek, a holnapi kert gyomlálás kipihenése után:)
LOVE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése