2010. július 30., péntek

KLASSZ NAP:)





A hajnali kelés ellenére nagyon jó napom volt, szép színűre varázsolták a hajamat, majd az RTL reggeliben és Csak csajokban szerepeltem. Mindenki együttérzéssel, jóindulattal volt irántam.
A műsor végén még táncoltunk is Éliás Junior funky zenéjére:)
Nagyon sokat röhögtünk Hajdú Steve fanyar humorán és Katus Attila megdícsérte a lábaimat:)

A következő programtól kicsit tartottam, mert Havas Henrik tanár Úr a maga felgma modorában megsértett a Story TV-ben, és a mai napon készült bocsánatot kérni tőlem, a kamerák előtt.
Az utcán találkoztunk, a stúdiója előtt. Már ott összevesztünk, de meglepetésemre a "keménységemet" és őszínteségemet díjazta; azt hiszem, vele így kell beszélni. Még annyit mondott, hogy a saját szavaimmal akarta kierőszakolni belőlem, hogy a vállalkozásomat, és ezzel az életem egy részét is, elszúrtam. A lényeg a lényegben, hogy mindenért elnézést kért, még azért is, amiért nem kellett volna. Azzal búcsúztam, hogy oké, megbocsájtok, de egy szarházi vagy, csókollak!!:)

Mivel reggel 6 órától fent voltam, egy Niki által elkészített kávéval, amit egész délelőtt termoszban kortyolgattam, a pozitív történésektől megéheztem.
A Margit híd pesti oldalán van egy Bécsi Szelet étterem, ahol egy csodálatos rántott husit ettem, krumplipürével, a győzelem örömére! ...majd egy fél túró gombócot, áfonyaöntettel....nesze neked fogyókúra!!!:)

A mai nap pozitív volt, sok mosollyal és szeretettel. Ugye mindannyian tudjuk, hogy:




A MOSOLY

"Semmibe sem kerül, de sokat ad.
Gazdagabbá teszi azokat, akik kapják, és mégsem juttatja koldusbotra azokat, akik adják.
Egy pillanatig él csak,d e emléke örökké megmarad.
Senki sem olyan gazdag, hogy meglehetne nélküle, és senki sem olyan szegény, hogy ne lenne gazdagabb általa.
Boldoggá teszi az otthont, táplálja a jóakaratot az üzleti életben és a barátság biztos jele. Nyugalom a megfáradtnak, napfény a csüggedőnek, világosság a szomorkodónak, és a természet legjobb orvossága a bajok ellen.
Mégsem lehet megvenni, elkérni, kölcsönadni vagy ellopni, nem áru, csak önként lehet adni. Senkinek sincs annyira szüksége a mosolyra, mint annak, aki már maga nem tud mosolyogni!"

11 megjegyzés:

  1. Cini!
    Ne add fel. Néha ki kell bírni a szarokat is. Annyi szép minden már a Tiéd. És ez még eltarthat egy darabig. De egyszer ennek is vége. Nyugi. Türelem...

    VálaszTörlés
  2. Cinó!

    Azt kívánom neked, hogy minden napod ilyen legyen!
    Maradj erős,és vigyázz magadra!

    Millió Puszi: Anna (Gőti lánya)

    VálaszTörlés
  3. Anna, édes vagy köszi! Apádnak is, mert tudom hogy ő is, és Marika izgulnak értem. Azt hiszem, hogy ha emlékeimet felidézem, Miskolcot, ahol minden héten finomakat ettünk-ittunk, mulattunk nálatok... sem anyagi, sem lelki problémák nem voltak, és olyanok voltunk, mint EGY CSALÁD... akkor egyből jobb kedvem lesz! Mert arra gondolok, hogy hosszú évek óta, ha nem is minden nap, de olyan barátaim vannak, mint a ti családotok!
    Puszillak benneteket



    István, köszönöm a kedves szavakat, a pozitív energiát, ami sugátzik belőled.
    Szép napot

    VálaszTörlés
  4. Cini!
    Nagyon örülök hogy a sok baj gond mellett,ma örömteli napod volt.
    "Kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod"
    Kitartás jön még borúra derű én tudom:-)Klára

    VálaszTörlés
  5. Szia Cini!Örülök,hogy szép napod volt!!!Sok ilyet és még szebbet kívánok neked és a szép kislányodnak!!!Pusssssssz:Anikó

    VálaszTörlés
  6. Ez az Cini!
    Nagyon örülök, hogy így sikerült a napod, de legfőképp a Havas Úrral!
    Talán emlékszel még, én voltam aki a Story 4 tv. műsora után kifogásoltam a "pokróc" viselkedését veled, akkor írtad, hogy meglepett téged is, de ezek szerint így kell vele bánni!
    Csak így tovább!
    Valahol ugyan már írtam Neked, hogy minden csoda 3 napig tart, őgylátszik bejön!

    VálaszTörlés
  7. Szia Cini!
    Olvastam a blogodat. Nagyon örülök, hogy ilyen szép napod volt!!!!! Kívánom, hogy csak ilyen napokban legyen részed!!!! :) Sokáig énekelj nekünk!!!!!!!!!
    Judit

    VálaszTörlés
  8. Mi... nem tehetünk mást Drága Cini!!! "Csak" 1 mosoly:) 1 kedves integetés..pá..pá..:) DE ez mind a tiéd!!!:)))))) S Z E R E T Ü N K !!!

    VálaszTörlés
  9. Csak fel a fejel mi melletted vagyunk!!!!!!!!
    puszi Gizi

    VálaszTörlés
  10. Cinikém sok erőt,és kitartást kívánok,veled együtt érzek,imádom a zenét,a hangodat,majd valahogy lesz csak kitartás,te már többet is kibírtál.Még nagyon sokáig énekelj nekünk.Puszi.Icus.

    VálaszTörlés
  11. Szia Cini! :)
    Egyike vagy azoknak akiknek a zenéjén nőttem föl. Mindig díjaztam az őszinteségedet,a jó kedvedet,a megpróbáltatások általi sírásokat,s mindezt emel fővel,vállalva minden hibát és következményt. Bár a politikusaink,gazdasági vezetőink is ezt tennék. Nem tartanánk itt. Tudom nem könnyű az úttörő szerep,meg a tükör tartás,de sokan vannak melletted akik nagyon díjazzák ezt. Jön még borúra derű.S,hogy Szepes Mária szavaival éljek: "Minden zuhanás után oltár előtt ébred az ember.Ahol megszületik egy magasabb kultusz,s véget ér a hanyatlás." Te csak énekelj,s minden rendben lesz! :)
    Üdv.: Margó

    VálaszTörlés